کمربند چرم پروین یک لوازم جانبی معمولی نیست!

خرید کمربند آسان است، اینطور نیست؟ شما فقط وارد یک فروشگاه می شوید، یک بند چرمی قهوه ای یا مشکی با عرض 4 میلی متر با سگک نقره ای یا طلایی انتخاب می کنید و کارتان تمام است.

کی به کمربند اهمیت میده شما به سختی او را می بینید.

اگر این با نگرش شما مطابقت ندارد و کمربند چرم پروین را نه تنها به عنوان یک اکسسوری کاملا کاربردی، بلکه به عنوان یک مد می بینید، پس این مقاله برای شما نوشته شده است.

این یک واقعیت شناخته شده است که سلیقه قابل بحث است، اما یک کمربند نامناسب یا نامتناسب قطعا می تواند یک لباس را خراب کند.

در راهنمای دقیق کمربند ما، همه چیزهایی که در مورد کمربند باید بدانید را خواهید یافت.

همانطور که در مقاله ما در تاریخچه کمربند توضیح داده شد، کمربند در ابتدا یک لوازم جانبی کاملا کاربردی بود، با گذشت زمان اما به یکی از مهم ترین لوازم تزئینی برای آقایان تبدیل شده است.

قانون ساده است هر زمان که شلوار دارای حلقه کمربند باشد، باید از کمربند استفاده کرد.

در غیر این صورت به نظر می رسد چیزی را فراموش کرده اید، این امر به ویژه در مورد لباس های رسمی صادق است.

آویزها یک جایگزین شیک برای کمربند هستند، با این حال، کمربند و آویز هرگز نباید با هم پوشیده شوند.

در حالی که یافتن اندازه مناسب کمربند باید آسان باشد، اما باعث سردرگمی می شود زیرا بسیاری از برندها از سیستم سایزبندی مخصوص به خود استفاده می کنند.

به همین دلیل ما یک مقاله کاملاً جداگانه را به موضوع اندازه کمربند اختصاص داده ایم، در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است.

کمربندها معمولا 5 سوراخ دارند، این به شما امکان می دهد تغییرات جزئی در بدن را جبران کنید و شلوارهایی با ضخامت مواد مختلف بپوشید به خصوص اگر پیراهن خود را در شلوار خود فرو کنید.