کاشی قدیمی سنتی موجب دعوای دو کودک شد

کاشی قدیمی سنتی را می توان تقریباً با هر رنگی لعاب داد تا با دکور اتاق مطابقت داشته باشد و در طرح دلخواه شما سازماندهی شود. این گزینه کفپوش تا حد زیادی به جذابیت بصری اتاق کمک می کند در حالی که در بودجه باقی می ماند.

کاشی چینی (نوعی کاشی و سرامیک) در دمایی حتی بالاتر از کاشی و سرامیک پخته می شود و آن را متراکم تر و حتی بادوام تر می کند. بار دیگر، کاشی چینی می تواند هر رنگ و طرحی را نشان دهد و به همان اندازه کاشی و سرامیک را در مناطق پرتردد نگه می دارد.

کاشی

ظروف چینی و کاشی و سرامیک تجاری دو انتخاب برتر هستند که در بسیاری از فضاهای اداری و خرده فروشی مشاهده خواهید کرد.

سنگ طبیعی
سنگ طبیعی، به ویژه کاشی مرمر، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کفپوش سنگ طبیعی، دارای بافتی باشکوه است که هاله ای از ثروت و پیچیدگی را ایجاد می کند.

به عنوان یک کاشی سنگین تر، سنگ طبیعی نسبتاً همه کاره است و می تواند در سرسراها، مناطق انتظار و اتاق های کنفرانس استفاده شود. شاید قبلاً این نوع کاشی را در هتل ها، رستوران ها و فضاهای اداری مجلل دیده باشید.

از آنجایی که کفپوش سنگ طبیعی متخلخل است، تمیز کردن و نگهداری آن دشوارتر است. ریزش ها معمولاً لکه های قابل توجهی را پشت سر می گذارند، بنابراین برای مناطق مرطوب مانند حمام های عمومی توصیه نمی شود.

سطح ممکن است به راحتی در اثر آب خراشیده یا آسیب ببیند، بنابراین باید هر 10 سال یکبار مجدداً آب بندی شود.

راه‌حل‌های تمیزکننده عمیق زیادی برای کف‌های مرمر پیدا نخواهید کرد، بنابراین احتمالاً مجبور خواهید بود یک متخصص مرمت سنگ استخدام کنید که هزینه‌ای اضافی دارد.

از نظر زیبایی، هیچ دو کاشی دقیقاً یکسان نیستند، بنابراین رنگ/طرح کاملاً یکنواختی به دست نمی‌آورید.