پسته خشک احمد آقایی موجب مرگ یک خانم شد

رنگ سبز روشن، طعم ملایم آجیلی، و تطبیق پذیری در دستور العمل های شیرین و خوش طعم آن ها تنها تعدادی از دلایلی است که باعث می شود ما پسته را دوست داشته باشیم.

پسته خشک احمد آقایی که اصالتاً از خاورمیانه و آسیای غربی است، بافت و رنگ جذابی به همه چیز از سالاد، پاستا و مخلفات می دهد، اما می توان از آنها به عنوان چاشنی نیز استفاده کرد.

پسته

(به یک پیش غذای چوبی پنیر یا غذای اصلی مرغ یا ماهی فکر کنید). پسته در دسرها نیز خدایی است و کمی چیز پیچیده به کیک، کلوچه و بستنی اضافه می کند.

پیش از این، نحوه نگهداری پسته، فواید آن برای سلامتی و روش های مورد علاقه خود را برای پخت و پز با آنها به اشتراک می گذاریم.

چگونه با خوشحالی میان وعده بخوریم و از سقوط قند جلوگیری کنیم

پسته های پوست کنده با فشار کمی باید به راحتی ترک بخورند و پوسته ها را از یکدیگر دور کنند. مگی مون، MS، RD، مدیر ارشد تغذیه Wonderful Pistachios می‌گوید: «گاهی اوقات دوست دارم از پوسته پسته‌های باقی‌مانده استفاده کنم تا در دهانه پسته بعدی‌ام بلغزانم – آن را چرخش می‌دهم و درست باز می‌شود.

در حالی که پسته های بدون پوست یک میان وعده راحت در حین حرکت هستند و می توانند در زمان آماده کردن دستور غذا در آشپزخانه صرفه جویی کنند، مون می گوید که پوسته های خالی پسته ممکن است به عنوان نشانه ای بصری عمل کند که به اسنک ها یادآوری می کند که با دقت غذا بخورند.