مغز گردو زرد موجب کشته شدن مسافران اتوبوس شد

مغز گردو زرد سرشار از خواص دارویی و غذایی است که سالیان متمادی برای تسکین بیماری های مختلف استفاده می شد.

اگر خواهان تغذیه سالم و دریافت مواد مغذی فراوان در بدن هستیم، گاهی کافی است به باغ یا باغی که در آن گنجینه ای از سلامتی است نگاه کنیم.

مطالعات نشان می دهد که خوردن تنها هفت گردو در روز از بیماری های قلبی محافظت می کند، زیرا وقتی صحبت از سلامت قلب به میان می آید، گردو یکی از سه غذای سالم است.

مغز

علاوه بر این که قلب این ترکیبات دارویی بر عملکرد مغز تأثیر می گذارد، از استخوان ها محافظت می کند، خلق و خوی انسان را بالا می برد، پیشگیری از تشکیل جرم در صفرا، اثر ضد سرطانی و کمک به کاهش وزن است.

به جز اینکه خود مصرف می کنند، گردو را می توان با مواد دیگر ترکیب کرد و از آنها فرآورده های دارویی ساخت.

گردو در ترکیب با عسل سرشار از موادی است که برای سلامت باروری مردان ضروری است، ترکیبی از عسل و گردو و لیموترش باعث کم خونی و خستگی بدن می شود و اگر از این مغزها مشروب درست کنید در درمان آن کمک می کند. تیروئید.

چه خواص درمانی شامل گردو میوه است

از مطالعات مختلف مشخص شد که گردو حاوی بالاترین سطح آنتی اکسیدان است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. علاوه بر آنتی اکسیدان ها، حاوی فیبر سالم، پروتئین، ویتامین ها و سپس چربی های چند غیر اشباع و تک غیر اشباع است که در رگ های خونی وزن نشده و آنها را مسدود می کند.

در هسته میوه، روغن آجیل میوه بالاترین و به میزان 65-55 درصد است، سپس پروتئین ها، کربوهیدرات ها، پتاسیم، فسفر، منیزیم، آهن و ویتامین های B و C.

علاوه بر این میوه ها برای تسکین بیماری های مختلف و استفاده از ورقه سبز حاوی روغن گردو، تانن، اسید و موادی تلخ مزه است.

برگ سبز می تواند چای، تنتور در برابر انواع تومورها و شربت برای پوست سالم درست کند.