لباس یگان ویژه بچه گانه عامل سقوط یک کودک از کوه شد

نگهداری لباس شما به مکانی برای قرار دادن لباس نوزاد خود نیاز دارید، حتی اگر فقط وسایل ضروری را جمع آوری کرده باشید.

در برخی موارد، کشوها یا قفسه‌هایی که به همراه میز تعویض ارائه می‌شوند ممکن است فضای کافی برای ذخیره‌سازی داشته باشند.

برای دوخت لباس یگان ویژه بچه گانه از ماهرترین خیاط ها بهره می برند.

لباس

از طرف دیگر، می‌توانید از سبد یا وان برای مرتب کردن لباس‌ها استفاده کنید. کمد یا کمد لباس نیز گزینه های خوبی هستند.

□ گلایدر یا صندلی راک مهد کودک. یک صندلی راحت در مهد کودک مکان مناسبی برای شیردهی، داستان یا لالایی قبل از خواب و آخرین نوازش قبل از خواب است.

ممکن است به کاهش اختلال در تغذیه شبانه برای کودک شما کمک کند و حرکت تکان دادن ممکن است به آرامش شما و نوزادتان کمک کند.

□ پستانک. نوزادان ممکن است بخواهند پستانک را بمکند تا خودشان را آرام کنند، بنابراین ممکن است این یک مورد ضروری برای شما باشد. به خاطر داشته باشید که پستانک ها راهی برای ناپدید شدن دارند، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید که چند عدد در دست داشته باشید! پستانک‌ها در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند – دستورالعمل‌های سازنده را دو بار بررسی کنید تا مطمئن شوید که پستانکی مناسب برای مرحله نوزادی است.

□ سبد اسباب بازی. اگرچه سبد اسباب‌بازی احتمالاً فی نفسه ضروری نیست، نوزاد تازه متولد شده شما ممکن است تعدادی اسباب‌بازی به دست آورد، و داشتن مکانی برای قرار دادن آنها مفید است. اگر قفسه دارید، می توانید اسباب بازی ها را نیز در آنجا نگهداری کنید.

□ موبایل یک موبایل رنگارنگ (که با خیال راحت گوشی را در بالا آویزان کرده و دور از دسترس کودک شما قرار دارد) به سرگرمی کودک شما کمک می کند. یک موبایل با اشکال مختلف و رنگ های روشن (به خصوص قرمز، همانطور که اولین رنگی است که نوزادان می بینند) گزینه خوبی است.