فروش هیدروکربن و استون مرغوب

هیدروکربن و استون که مرغوب باشند داری خواص و ویژگی هایی هستند که باعث می شود در صنعت کاربرد فراوانی داشته باشند.
استون یکی از فراورده های نفتی است با فرمول شیمیایی ((CH3)2CO ) که این ماده از تقطیر نوعیاز مواد نفتی به نام استات کلسیم ساخته میشود این ماده دارای ماهیت فرار با بویی تند و قابل اشتعال بسیار شدید میباشد .
این ماده به عنوان حلال نیز استفاده میشود. در بیشتر مواقع و بصورت عامیانه از این ماده برای از بین بردن یا حل نمودن لاک استفاده فراوان میشود. این ماده عموما دارای دانسیته 780-800 ؛ فلش پوینت 58 درجه و دمای یخ زدگی 95- درجه میباشد

استون سمی یا غیر سمی
استون بطور طبیعی بسیار سمی میباشد . امروزه دانشمندان بر آن شده اند تا ماده ای را بسازند که دقیقا خاصیت استون را دارا باشد ولی خاصیت سمی بودن را نداشته باشد . این امر بخصوص در کشورهای پیش رفته به وقوع پیوسته بطوری که قانون منع استون های سمی در این کشور ها اجرا میشود .
هنگامی که خانمها برای از بین بردتن لاک استفاده میکنند این ماده سمی از طریق نقطه آخر ناخن جذب بدن میشود واز این طریق بیماریهای زیادی از جمله سرطان را برای انسانها بوجود میآورد. استوندر این رده دارای گرید 93 میباشد ولی استونی که میخواهد سمی نباشد باید دارای گرید 99 باشد که در ایران به ندرت ساخته میشود.

خواص و کاربرد هیدروکربن و استون مرغوب

کاربرد استون در صنعت
استوندارای گریدهای متفاوتی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند مثلا استونهای مورد استفاده عامیانه دارای گرید 93 میباشند .از این استون در صنایع رنگ و چسب بسیار استفاده میشود . از این ماده در صنایع پلاستیک ونیزدر ساخت الیاف مصنوعی و در صنایع دارو سازی و غیره ….مورد استفاده قرار میگیرند.

خواص و کاربرد هیدروکربن و استون مرغوب

صادرات استون مرغوب
استونی که در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل قیمت پایین قابلیت صادرات را ندارد ولی این شرکت قادر است استون بسیار مرغوب با گرید 99 جهت صادرات را تهیه و در اختیار شما بازرگانان عزیز قرار دهد .
منبع: مواد سوختی ایران