طراحی عروسک روسی اصل که دمای بدن کودکان را اندازه می گیرد

انواع مختلفی از عروسک های پارچه ای در بازار برای هدیه دادن به کودکان وجود دارد، اما امروز می خواهم شما را با یکی از زیباترین عروسک های پارچه ای آشنا کنم که توسط مادران شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید در سال 2021 خریداری کنید.

حتما نام عروسک روسی اصل را شنیده اید درست است؟ در میان عروسک ها شاید معروف ترین آنها باشد زیرا این نوع عروسک پیوند قوی با آموزش استاینر دارد.

ویژگی اصلی آن‌ها داشتن ویژگی‌های نامناسب چهره است تا کودکان را در تصور عباراتی که می‌خواهند آزاد بگذارند.

کسانی که چشم خاصی دارند، فوراً آنها را هم از روی موادی که با آن ساخته شده اند و هم از روی شکل و جزئیاتی که دارند، می شناسند.

پیگوتا همچنین یک عروسک پارچه ای شناخته شده است زیرا عروسک رسمی یونیسف ایتالیا است.

تاریخچه آن پر از ابتکارات و موفقیت های مهم است که به نجات بیش از 1.5 میلیون کودک در جهان کمک کرده است.

پیگوت ها با پارچه، بقایای و پشم اهدایی شرکت های دوست یونیسف و توسط Pigottare یعنی داوطلبان کمیته های استانی یونیسف ساخته می شوند.

پیگوت های کلاسیک همه متفاوت هستند و به همین دلیل مانند دایره فضیلتی منحصر به فرد و ارزشمند هستند که از کسانی شروع می شود که عروسک ها را با نخ و سوزن می سازند و به همه شما که پیگوت ها را می پذیرید می رسد.

اکنون در مورد عروسک های انبار روبنس بسیار نوشته شده است، در دنیا به عروسک های همدلی معروف است.

در واقع، این عروسک ها به ویژه برای کودکان مناسب هستند، زیرا آنها برای توسعه درک و ارتباط با یکدیگر ساخته شده اند.

هنگامی که کودکان آنها را در آغوش خود می گیرند، به لطف قوام و وزن خاص، موادی که با آن ساخته شده اند و جزئیاتی که با آن ساخته شده اند، فوراً با انبار روبنس پیوند قوی همدلی ایجاد می کنند.