دلایلی که نباید با شلوار مردانه خانگی ورزش کنید

شلوار و شلوار جین کدام را انتخاب کنیم و کدام را فراموش کنیم؟ ما آنها را 12 ماه در سال می پوشیم، گاهی اوقات حتی 7 روز از 7 روز.

آنها پناهگاه امن ما هستند، زمانی که ما وقت نداریم به آرایشگر برویم، زمانی که نمی دانیم هنوز زمان مناسبی برای پوشیدن جوراب شلواری است یا نه، زمانی که دوست نداریم.

در انتخاب شلوار مردانه خانگی نیز باید دقت کنید و شلواری که راحت تر و نرم تر است را تهیه کنید

سایه پاهایمان، وقتی از احساس سرما می ترسیم، وقتی واقعا نمی دانیم چه بپوشیم، بله من در مورد شلوار و شلوار جین صحبت می کنم.

ما آنها را بر اساس سلیقه خود انتخاب می کنیم و هیچ چیز درست دیگری وجود ندارد، اما چرا آنها را بر اساس مزایای آنها ارزیابی نکنیم؟ بنابراین در اینجا یک ویدیوی جدید با 10 شلوار و شلوار جین پرکاربرد و فیزیک بدنی آنها وجود دارد.

شلوار سیگاری، آنها شلوارهای معمولی یا صاف هستند، مخروطی، در ساق پا و مچ پا محکم است اما محکم نیست.

آنها تقریباً با همه مناسب هستند، آنقدر همه کاره هستند که با هیچ کفشی نزاع نمی کنند و بلافاصله جذابیت شیکی را به شما می دهند.

شلوار تنگ، آنها نوع شدید شلوارهای سیگاری و جین هستند، چسبندگی بیشتری دارند و در مچ پا سفت می شوند.

به دلایل واضح، آن‌ها بدن باریک‌تری دارند، اما خانم‌هایی که اندام نرم‌تری دارند نیز می‌توانند آن‌ها را بپوشند و مراقب باشند که آن‌ها را با لباس‌های مناسب ترکیب کنند.

اگر نمی‌خواهید بر تفاوت حجم پاها و سینه تأکید کنید، فقط برای کسانی که شکل سیب دارند، مخالفت می‌کنم.

شلوارهای لاغر مناسب برای افراد کم قد، ​​شلوارهای کوتاهی هستند که مچ پا را نشان می دهند، به خصوص اگر با کفش های پاشنه دار ترکیب شوند.

شلوار پالازو، شلوار Palazzo مستقیم و گشاد به پایین ساق می رود، بنابراین نسبتا گشاد باقی می ماند.

آنها با برجسته کردن خوب باسن‌های زیبا، بهترین عملکرد خود را به کسانی که اندکی خوش فرم هستند، می‌دهند و در مورد باسن‌های صاف به‌خوبی عمل نمی‌کنند.