با شربت گیاهی گل سرخ به هیچ وجه دچار تب نمی شوید

دیابت شیرین سندرمی است که با هیپرگلیسمی، تغییر در متابولیسم لیپیدها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها مشخص می شود.

1 دیابت شیرین شایع ترین بیماری مزمن و متابولیک است که با افزایش سطح گلوکز به دلیل کمبود مطلق یا نسبی انسولین مشخص می شود.

این بیماری در دراز مدت با عوارض چشمی، کلیوی، قلبی عروقی و عصبی همراه است.

این بیماری همچنین با علائمی مانند پلی اوری، خستگی، کاهش وزن، تأخیر در بهبود زخم، تاری دید، افزایش سطح گلوکز ادرار و غیره همراه است.

شربت گیاهی گل سرخ دارای عطر و بوی بی نظیری می باشد و در درمان انواع بیماری ها تاثیرات مثبتی می گذارد.

شربت

تخریب سلول های بتا جزایر لانگرهانس در پانکراس و در نتیجه ایجاد دیابت وابسته به انسولین یکی از اختلالات تنظیم سیستم ایمنی است.

عوامل محیطی و ژنتیکی متعددی بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارند که منجر به حمله لنفوسیت ها به ویژه لنفوسیت ها و پانکراتیت می شود. این پاسخ التهابی ممکن است باعث انسولیت و دیابت شود.

56. در حال حاضر بیش از 150 میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به دیابت هستند که به نظر می رسد تا سال 2025 به 300 میلیون نفر برسد. و نوروپاتی ممکن است رخ دهد.

درمان شامل رژیم غذایی، ورزش و دارو است.

در حال حاضر درمان اصلی و موثر دیابت، استفاده از انسولین و داروهای کاهنده قند خون است، اما این ترکیبات دارای عوارض جانبی زیادی نیز هستند. آنها به طور گسترده برای بیماری های مختلف استفاده می شوند 1011121314.

دلایل متعددی برای افزایش استفاده از گیاهان دارویی وجود دارد.

بسیاری از گیاهان از نقاط مختلف جهان برای اثرات ضد دیابتی مورد بررسی قرار گرفته اند.

این مقاله مروری برخی از مهمترین گیاهان دارویی با خواص کاهش دهنده قند خون را بر اساس شواهد بالینی و آزمایشگاهی معتبر گزارش کرده و همچنین به گیاهان دارویی که در طب سنتی ایران برای درمان دیابت تجویز می‌شود، پرداخته است.