با سرامیک پرسلان پردیس لکه و جای جوش را از صورت خود نابود کنید

شرکت سعودی سرامیک که در سال 1977 تأسیس شد، یک تولید کننده و فروشنده پیشرو کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی و آبگرمکن برقی است که دفتر مرکزی آن در پایتخت ریاض قرار دارد.

TradeArabia پیشتر گزارش داده بود که شرکت سعودی سرامیک در حال راه اندازی یک کارخانه جدید برای تولید کاشی های چینی با سرمایه گذاری کل 249.3 میلیون SR (66.4 میلیون دلار) با تامین مالی از طریق اقلام تعهدی داخلی و استقراض تازه است.

سرامیک پرسلان پردیس دارای کیفیت متفاوتی می باشد.

این شرکت انتظار داشت عملیات تجاری را در سه ماهه چهارم سال 2021 در کارخانه راه اندازی کند، اما به دلیل برخی مشکلات فنی به تعویق افتاد. اکنون Saudi Ceramic سه ماهه اول 2024 را برای تولید آزمایشی و تجاری در کارخانه تعیین کرده است.

شرکت سرامیک عربستان سعودی در پرونده خود به بورس عربستان سعودی گفت: این امر عمدتاً به دلیل تأخیر در مراحل قانونی از سوی مقامات و همچنین تغییر در زمان‌بندی تحویل برخی از ماشین‌ها و تجهیزات به دلیل عوامل خارجی مؤثر بر برخی تأمین‌کنندگان بود.

از آنجایی که هیچ تغییری در محدوده پروژه ایجاد نشده است، هیچ تغییری در هزینه های مرتبط با پروژه ایجاد نخواهد شد.

سرامیک زمانی که به عنوان کفپوش استفاده می شود سرد است و در فصل زمستان در آب و هوای سردتر می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

به دلیل چگالی سرامیک، گرما یا سرد شدن آن نسبت به سایر مواد کفپوش بیشتر طول می کشد.

بسیاری از صاحبان خانه متوجه خواهند شد که به فرشی روی سرامیک نیاز دارند تا کف را برای کسانی که پا برهنه هستند راحت کند.

به همین ترتیب، یک کف یا دیوار سرامیکی گرما را در آب و هوای گرم‌تر حفظ می‌کند و خنک‌کردن ناحیه‌ای را که در آن قرار دارد دشوارتر می‌کند.