با خمیر دندان میسویک کودک به راحتی سیر بخورید!

علت اصلی ایجاد لکه های تیره روی دندان سیگار کشیدن است، نیکوتین و قطران با زرد شدن یا لکه دار کردن مینای دندان روی مینای دندان اثر می گذارند، اما غذاهای مختلف نیز اثر مشابهی دارند.

به همین دلیل است که اگر مراقبت از دهان و دندان خوبی دارید، خمیر دندان سفید کننده یک متحد عالی برای لبخندی خیره کننده و کاملا سفید خواهد بود.

اگر می‌خواهید دندان‌های خود را سفید و بدون لکه نگه دارید، چند تکنیک ساده را به شما توصیه می‌کنیم.

برای تمیز کردن عمیق، علاوه بر خمیر دندان میسویک کودک، می توانید از دهانشویه GUM Original White و نخ دندان GUM Original White استفاده کنید که به طور موثر لکه ها را از بین می برد.

همانطور که قبلاً گفتیم، خیلی چیزها به تغذیه بستگی دارد: بدترین دشمنان دندان های سفید قهوه، چای، شکلات و تنباکو هستند، اما غذاهای دیگری نیز وجود دارند که در عوض خاصیت سفید کنندگی دارند.

مطمئنا همه ما می دانیم که سیب قدرت سفید کنندگی قابل توجهی روی دندان دارد اما نه تنها: لیمو، کشمش، هویج و پوست پرتقال.

اغلب استفاده از بی کربنات سدیم روی مسواک با کمی خمیردندان واقعاً می تواند یک اثر سفید کننده فوری به شما بدهد اما می تواند باعث آسیب هایی مانند خونریزی، حساسیت بیش از حد دندان، تغییر فلور باکتریایی و غیره شود.

همچنین در این مورد توصیه می شود که زیاده روی نکنید بلکه همیشه به نظر متخصص دندانپزشک مورد اعتماد خود اعتماد کنید.

مراقبت خوب از دهان همیشه قانون خوبی است تا نه تنها از زرد شدن دندان ها، بلکه از بروز سایر مزاحمت ها مانند لثه های حساس یا حساسیت دندان ها نیز جلوگیری شود.

ما به شما توصیه می کنیم همیشه آنها را بعد از غذا بشویید اما اگر غذاها یا نوشیدنی های حاوی اسید مصرف کرده اید حداقل 30 دقیقه.

دندان های خود را با یک مسواک با موهای متوسط ​​یا نرم مسواک بزنید تا به لثه ها آسیب نرسانید و به مینای دندان آسیب نرسانید.