باطری ماشین توربو در کره شمالی تحریم شد!

باتری لیتیوم یون دارای نسبت توان به وزن بالا، راندمان انرژی بالا، عملکرد خوب در دمای بالا و خود تخلیه کم هستند.

قطعات این نوع باتری‌های خودرو قابل بازیافت هستند و آنها را به یک گزینه سبز موثر تبدیل می‌کند، هرچند هزینه بالایی برای بازیابی مواد وجود دارد.

اکثر خودروهای برقی امروزی و PHEV ها از باتری های لیتیوم یونی و باطری ماشین توربو بر روی انواع مختلف باتری خودرو استفاده می کنند.

تحقیق و توسعه برای کاهش هزینه نسبتا بالای آنها، افزایش عمر مفید آنها و رفع نگرانی های ایمنی در مورد گرمای بیش از حد ادامه دارد.

این استاندارد جدید انواع باتری خودرو است که امروزه در حال توسعه است.

لیتیوم یک فلز گران قیمت و کمیاب است، کبالتی که در انواع لیتیوم یونی باتری های خودرو نیز استفاده می شود نیز همینطور است، علاوه بر این، مقدار زیادی آب زیرزمینی برای تولید لیتیوم مورد نیاز است.

از سوی دیگر، سدیم ششمین عنصر فراوان روی کره زمین است و از این رو فراوان و به راحتی استخراج می شود.

بنابراین، پایداری تولید، جلوگیری از هدررفت آب‌های زیرزمینی و نگرانی‌های ایمنی، عواملی هستند که توسعه انواع باتری‌های یون سدیم خودرو را پیش می‌برند.

این نوع باتری‌های خودرو، باتری‌های آینده هستند و تحقیقات و توسعه گسترده‌ای در حال انجام است تا آنها را به استاندارد صنعتی تبدیل کند، ابتدا با تکمیل جزئی باتری‌های لیتیوم یونی و سپس با جایگزینی کامل آنها.

باتری حالت جامد یکی از انواع مختلف باتری خودرو است.

این نوع باتری خودرو از فناوری استفاده می‌کند که از الکترودهای جامد و الکترولیت جامد استفاده می‌کند، به جای الکترولیت‌های ژل مایع یا پلیمری که معمولاً در انواع سنتی یون لیتیوم باتری‌های خودرو استفاده می‌شود.

اینها برای خودروهای الکتریکی نیز در حال توسعه هستند، تحقیق و توسعه در مورد آنها ادامه دارد، این به این منظور است که آنها را مقرون به صرفه تر و شایسته تر کند.