از صندل هولوگرامی برای رسیدن به وزن متناسب استفاده کنید

گتا دیگری که حتی در ژاپن امروزی ممکن است با آن روبرو شوید، آشی دا (足駄) یا گتا بلند است. این صندل های بلند که دارای هانائو بسیار ساده تر از سایر گتاها هستند، می توانند دید شما را نسبت به جهان تغییر دهند!

در گذشته، آشی‌دا در بین دانش‌آموزان پسر محبوبیت داشت و اغلب می‌توان آن را با لباس کلاسیک مدرسه گاکوران جفت کرد.

در حالی که بیشتر گتاها تا حدودی معمولی هستند، حداقل در استفاده امروزی آنها، برخی از آنها برای موقعیت های خاص رزرو شده اند.

صندل هولوگرامی جزو پرطرفدار ترین نوع صندل ها می باشد.

صندل

Pokkuri-geta (ぽっくり下駄) یا okobo-geta مانند سایر گتاها دندانی ندارد و در عوض طرح به شکل بلوک شیبدار است. پوکوری-گتا در حال زینت دادن پای مایکو (گیشا شاگرد) و به عنوان بخشی از گروه شیچی-گو-سان دخترانه دیده می شود.

ارتفاع پوکوری-گتا به پوشنده این امکان را می دهد که بدون لکه دار کردن لبه کیمونوی رسمی راه برود، اما شکل آن پوشنده را مجبور می کند تا در خیابان بچرخد! طرحی مشابه، اما ساده تر و ساده تر، زوری است که این روزها به کفش های انتخابی برای لباس های کیمونو در مجالس رسمی تبدیل شده است.

دیدن افرادی که در خیابان‌های توکیو با لباس‌های شیک در کیمونو راه می‌روند غیرعادی نیست، و دفعه بعد که این کار را انجام دادید، به پاهای آن‌ها توجه کنید. اگر به پایین نگاه کنید احتمالاً یک جفت گتا خواهید دید.