از شوینده صورت یونی استفاده کنید تا پوست خود را در برابر آلرژی محافظت کنید

حذف آرایش تضمینی برای بدرفتاری با مژه های شماست، در واقع، اگر ریمل پاک نشود، می تواند باعث ریزش مژه های شما بر روی زمین، رسوب باقی مانده سیاهی زیر پلک یا حتی سوزش چشم شود، این دقیقاً همان چیزی است که یک استرالیایی 50 ساله بهای آن را پرداخت.

چه آرایش می‌کنید یا نه، مهم است که هر شب صورت خود را با شوینده صورت یونی تمیز کنید، زیرا حتی SPF‌های موجود در کرم‌های ضد آفتاب نیز در صورت پاک نشدن می‌توانند آزاردهنده باشند.

پوست به طور طبیعی در طول روز سبوم تولید و ترشح می کند که برای روان سازی پوست و محافظت از آن در برابر باکتری ها و سایر میکروب ها ضروری است.

در واقع، سبوم با ترکیب شدن با عرق، یک لایه هیدرولیپیدی تشکیل می دهد که سطح پوست را می پوشاند، در نتیجه حفظ رطوبت و لطافت پوست، جلوگیری از نفوذ مواد خارجی (محرک و آلرژی زا) و محافظت از پوست ممکن می شود.

پوست در برابر تمام تهاجمات خارجی با این حال، گاهی اوقات، مانند دوران نوجوانی، در دوره های استرس و یا در دوره های قاعدگی، به مقدار زیادی ترشح می شود.

با این حال، اگر پوست روزانه تمیز نشود، این تولید بیش از حد سبوم خطر بسته شدن منافذ و تحریک ظاهر عیوب را به همراه دارد. علاوه بر این، سبوم منبع اصلی غذا برای باکتری ها است.

بنابراین، از بین بردن این چربی اضافی از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

به گفته ARS (آژانس بهداشت منطقه ای)، ما تا 3000 بار در روز صورت خود را به صورت مکانیکی لمس می کنیم.

با این حال، دست های ما لانه واقعی باکتری ها هستند که از هر سطح آسیب دیده می آیند.

با هر جسمی که با پوست صورت ما تماس پیدا می کند نیز همین گونه است، روبالشی، تلفن همراه و غیره،

نتیجه: میکروب های جمع شده روی دستان شما اکنون در آنجا نگهداری می شوند.