پیدا شدن ساعت برنالد در فانوس قدیمی!

من فقط به ساخت یک  ساعت دیواری کلاسیک پاندول دار ساعت دیواری تزئینی جالب فکر می کردم، زمانی که از راهروی Spotlight عبور می کردم، فقط تمام عناصری را که برای ساختن و رنگ آمیزی ساعت دیواری تزئینی خودم نیاز دارم، ببینم! خیلی هیجان زده بودم، به نظر می رسد که ساخت ساعت ها با داشتن ابزار مناسب بسیار آسان است.
این یک پروژه عالی برای بچه های بزرگتر است که در طول تعطیلات انجام دهند یا به عنوان یک هدیه خانگی جالب برای دوستان یا خانواده درست کنند.
من حدود 30 دلار برای من هزینه کردم ساعت دیواری چوبی گرد بنابراین تا آنجا که هدایا واقعاً مقرون به صرفه است و قطعاً یک هدیه منحصر به فرد است! بعلاوه ساختن ساعت دیواری تزئینی خود یک راه عالی برای درخشان کردن دیوارهایتان است.
و می توانید از طرح رنگی استفاده کنید که در خانه شما به خوبی کار می کند.
من عاشق بررسی Pinterest برای الهام گرفتن از این نوع پروژه هستم.
من به طور تصادفی با این ساعت دیواری برنز دو ایده ساعت دیواری روشن و رنگارنگ روبرو شدم که در اتاق کودک عالی خواهد بود، اولی یک ساعت دونات روشن و رنگارنگ و دیگری یک ساعت دیواری کیکی است که یک برش از آن بیرون آورده شده است.
این همان چیزی است ساعت دیواری دو طرفه چوبی که در ابتدا به من انگیزه داد تا سعی کنم ساعت دیواری خودم را بسازم اما چیزی که من واقعاً می خواستم طرحی بود که مدرن تر و بد بوتر باشد و چیزی که یک نوجوان دوست دارد روی دیوار خود داشته باشد.
برای ساعت دیواری تزئینی خودم، چند رنگ پاستلی ملایم را انتخاب کردم و مقداری از چوب را در معرض دید قرار دادم تا یک عنصر جغرافیایی مدرن به آن ببخشم، من واقعاً آنقدر دوست دارم که چگونه این کار را انجام دادیم که تصمیم گرفتیم آن را در دفتر خانه خود آویزان کنیم و حالا می توانم هر روز به آن نگاه کنم.
  • منابع: 
    1. How to make your own decorative wall clock
  • تبلیغات: 
    1. نحوه انتخاب لباس بچه گانه
    2. کشف اکسیر جوانی توسط دانشمندان
    3. ساخت نوعی سرامیک که غذا روی آن گرم می ماند!
    4. راز شاد زیستن از زبان میوه ها